Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)

Απρίλιος 1, 2009 at 5:45 πμ Σχολιάστε

Τώρα που τα πράγματ είναι δυσκολότερα από πριν, είναι η κατάλληλότερη στιγμή για την εβδομάδα ΜΜΕ.

Τί είναι η εβδομάδα ΜΜΕ;

Η πρώτη Ευρωπαϊκή Εβδομάδα ΜΜΕ, που πραγματοποιείται το διάστημα 6-14 Μαΐου 2009, είναι μια εκστρατεία για την προώθηση της επιχειρηματικότητας σε ολόκληρη την Ευρώπη και για την πληροφόρηση των επιχειρηματιών σχετικά με την υποστήριξη που είναι διαθέσιμη σε ευρωπαϊκό, εθνικό και τοπικό επίπεδο. Επιτρέπει στις ΜΜΕ να συγκεντρώσουν διάφορες πληροφορίες και συμβουλές, καθώς και να ανακαλύψουν μορφές υποστήριξης και ιδέες που θα τους βοηθήσουν να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους.

Στη διάρκεια του 2009 θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις με σκοπό την πληροφόρηση, την αρωγή και τη διασύνδεση υπαρχόντων και εν δυνάμει επιχειρηματιών· παράλληλος στόχος είναι να βοηθηθούν αυτοί οι επιχειρηματίες ώστε να αναπτύξουν νέες ιδέες και να ωφεληθούν από εξατομικευμένες πληροφορίες και βοήθεια.

Η Εβδομάδα ΜΜΕ ενθαρρύνει και υποστηρίζει τις ΜΜΕ να αναπτύξουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Αποτελεί επίσης μια ευκαιρία να εμπνευστούν οι εν δυνάμει επιχειρηματίες να πάρουν τη μεγάλη απόφαση και να εργαστούν για την επίτευξη των φιλοδοξιών τους.

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα ΜΜΕ συντονίζεται από τη Γενική Διεύθυνση Επιχειρήσεων και Βιομηχανίας, αλλά οι περισσότερες εκδηλώσεις και δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στη διάρκεια της Εβδομάδας ΜΜΕ διοργανώνονται από επιχειρηματικές οργανώσεις, παρόχους υποστήριξης, περιφερειακές και τοπικές αρχές και άλλους στις συμμετέχουσες χώρες. Η Εβδομάδα ΜΜΕ είναι ένα από τα μέτρα που εφαρμόζουν τη «Small Business Act», το πρώτο περιεκτικό πλαίσιο πολιτικής που αφορά τις ΜΜΕ στην ΕΕ και στα κράτη μέλη της.

Η Εβδομάδα ΜΜΕ επιδιώκει να:

Πληροφορήσει: Να παράσχει και να διαδώσει πληροφορίες με αντικείμενο όσα έχουν να προσφέρουν υπό μορφή υποστήριξης στις μικρές επιχειρήσεις η ΕΕ και οι εθνικές αρχές

Υποστηρίξει: Να δημιουργήσει μια εταιρική σχέση ΕΕ-ΜΜΕ, υπογραμμίζοντας ότι η Ευρώπη είναι δυνατότερη με πιο ανταγωνιστικές ΜΜΕ και επίσης το γεγονός ότι η Ευρώπη είναι έτοιμη να τους προσφέρει υποστήριξη και συμβουλές

Εμπνεύσει: Να κινητοποιήσει τις υπάρχουσες ΜΜΕ ώστε να διευρύνουν τις προοπτικές τους και να αναπτύξουν περαιτέρω τις επιχειρηματικές δραστηριότητές τους

Μοιραστεί: Να διαδώσει ιδέες και να μοιραστεί τις εμπειρίες της επιχειρηματικότητας και των επιχειρηματιών

Ενθαρρύνει: Να πείσει τους νέους ότι η επιχειρηματικότητα αποτελεί ελκυστική σταδιοδρομία

Πηγή – (περισσότερες πληροφορίες): http://ec.europa.eu/enterprise/policies/entrepreneurship/sme-week

Advertisements

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , .

Σύστημα εξωτερικής θερμομόνωσης Το φαινόμενο της λασποβροχής

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ημερολόγιο

Απρίλιος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Ιον. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Most Recent Posts


Αρέσει σε %d bloggers: